2012. május 30., szerda

Kedd - Nem egyértelmű

Hétfőn nem tudtam edzeni, az állandó és gyors időjárás változás nagyon meg tud viselni. Nem aggódtam, hiszen 1 nap kihagyás azért még nem a világ vége, gondoltam majd kedden folytatom a dolgokat. 
Csakhogy kedden sem éreztem magam valami fényesen, nem volt egyértelmű hogy össze tudok hozni valami értelmes gyakorlást. 
Persze 2 nap kihagyás sem a világ vége, csak éreztem hogy nagyon szeretnék valamit mozogni annak ellenére, hogy fájt a fejem.
Gondoltam abból nem lehet gond, ha egy kis könnyed Primal Charge flow-t összehozok, legfeljebb ha nagyon nem érzem jól magam, akkor hagyom az egészet erre a napra.

De láss csodát, minden jól ment a PC alatt, kezdtem jól érezni magam.

Ezután akkor már bepróbálkoztam egy kis Lendítéssel, és továbbra is jól éreztem magam, ezért úgy döntöttem hogy nekiállok a Könnyű erő résznek. Ott is minden jól ment, még a Pistol is.

Örülök hogy nem adtam fel az első rossz jel ellenére sem. Nemcsak hogy jól ment minden (sőt....kifejezetten jól ment a pistol és a húzódzkodás), hanem egyszerűen jól éreztem magam a gyakorlás után. Felfrissültem és a tompa fejfájás is elmúlt :)

Délután:
- PC flow
- Lendítés (24) 3*10

- Dupla C+MP (24-24) 2*5....kellene már nagyobb súly
- Pistol (12) 3*3-3
- Húzódzkodás (28,32,36)  5-3-2
- Haskerék 11
- Lendítés (40) 3*10

- SMR

41 perc volt a mai

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.