2012. május 31., csütörtök

Szerda - Egyre javuló Pistol

Egyre jobban javul a Pistol-om, már rá mertem menni a 16 kg-os bellre. Sőt, talán könnyebben is ment, mint a 12 kg-al. Érdekes ez, de szerintem az lehet az oka, hogy nem vagyok teljesen mobil (Pistol-hoz meg nem árt annak lenni) és a nagyobb súly valószínűleg jobban segít egyensúlyban tartani magamat az alsó pozícióban (bár hozzá kell tennem, hogy szoktam próbálgatni a bal pistolomat súly nélkül is mostanában, és az is teljesen jó lett, pedig ezzel voltak gondjaim korábban)

Késő este edzettem, ekkor volt rá időm. Jól esett, csak utána sokáig nem tudtam elaludni.

- SMR
- Primal Charge flow hosszan (mert hát elkapott a flow :))

- Dupla C+MP (24-24) 2*5
- Pistol (12,16,12) 4-4,2-2,4-4
- Húzódzkodás (32) 3*3...azért ez már kezd kihívás lenni :)
- Haskerék 10
- Egykezes Lendítés (24) 3*10-10

- Indian Club
- Brettzel

48 perc lett a hosszú PC miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.