2012. május 3., csütörtök

Csütörtök - maximál minimál fitness

Nem volt sok időm, mégis egy mindent átmozgató, ütős kis dolgot akartam csinálni. Sikerült is :)

Délután:
- childs pose, pumpáló nyújtás, hip flexor stretch, cross crawl.....vagyis a Kettlebell express bemelegítés
- gyűrű (16), goblet (16)

- Dupla C + Dupla FS + Dupla MP (24-24)
1, 2 és 3 ismétlések
(tehát 1 Clean majd lerakás nélkül 1 FS és 1 MP. A következő kőrben ez 2*, és a az azutáni körben ez 3*)

- Lendítés (40) 90 ismétlés összesen (100-at akartam, csak elszámoltam valamit)

19 perc volt összesen az egész

Este haladó és kezdő csoportot tartottam. A kezdő alatt volt némi duplasúlyos bemutatás és utána még csináltam némi gimnasztikát is:
- IM
- dupla clean (16-16)
- dupla swing (16-16)

- szűk húzódzkodás 6
- kézállásból nyomás 6
- pistol 1-1 (a térdem rendbejött :))
- egykezes fekvőtámasz 4-4
- falnál le-fel sétálós híd 4
- V-lábemelés 8

Még nem értem végére a Dan John és Pavel Easy Strength című könyvének, de már megvan a jövőhéttől kezdődő új edzés programom Volt pár dolog amit nem értettem teljesen, ezért mivel eléggé türelmetlen vagyok, írtam Dan John-nak egy emailt (olvastam valahol hogy szívesen segít, nyugodtan lehet tőle kérdezni), ő megválaszolta a számomra kérdéses dolgokat.
A program nagyon egyszerű lesz, hamarabb is eszembe juthatott volna. A hétvégén vázolni fogom a tervet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.