2012. május 3., csütörtök

Szerda - vegyes

Nem akartam én túl sok mindent csinálni, tekintve hogy a térdem azért még egy kicsit fájdogált és az általában gyakorolt gyakorlataimnál azért elég sok szerepet játszik a térd.

Tehát szép könnyedén kezdtem el dolgozni, semmi komoly, de a végére azért sikerült egy egész jó kis gyakorlást összehozni.

Délután:
- SMR
- Zhealth
- pumpáló nyújtás, dolphin pose

- TGU magas hídig (32) 1-1,2-2,3-3
- TGU (40) 1-1

- Lendítés (24) 5*15......ezt általában a végén szoktam csinálni, mert úgy is terveztem hogy ez lesz a vége, de annyira felpörgetett hogy muszáj volt még mást is csinálnom utána :)

3 ism (24 kg) - 2 ism (32 kg) - 1 ism (40 kg):
- Goblet
- Húzódzkodás
Tehát először 3 guggolás a 24-el, majd 3 húzódzkodás a 24-el, ezután 2 guggolás a 32-essel és így tovább

Farmer walk (24-24) kb 50 méter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.