2012. május 9., szerda

Kedd - Ballisztika

Ma Lendítés nap következett. Nem keménykedtem, csak a minőségre mentem rá. 10 percet Swingeltem, de ez alatt még csak meg sem fordult a fejemben hogy valami rekordot próbáljak döntögetni. 8 ismétléseket végeztem, sok pihenővel, a lényeg a robbanékonyságon és a helyes kivitelezésen volt. Nem kötöttem kompromisszumot, nem engedtem hogy akár csak 1 ismétlés is rossz legyen....hogy mennyire felüdítő tud lenni az ilyen munka :) de komolyan

Délután:
- Primal Charge

- Gyakorlás:
kézállásból nyomás
v-lábemelés
Goblet guggolás (20)

- Lendítés (24), 10 perc, 13*8 ismétlés

- Nyújtás

Az egész 35 perc volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.