2012. augusztus 17., péntek

Csütörtök - A nyújtás halott

Délután készültem a pénteki Primal Charge óra megtartására, ami annyit jelentett, hogy néztem az instruktori videókat és megcsináltam néhány gyakorlatot is, illetve összeállítottam a pénteki edzéstervet. Persze nem részletesen, egyszerűen átmentem az edzéstervezés 10 elemén és összeraktam hogy melyik blokkban milyen gyakorlatok lesznek.

Azért is jó ez a helyettesítősdi, mert így "élesíthetem a pengémet" (persze az mellett, hogy a megszerzett tudást is szinten tudom tartani).

Este a Kezdő Kettlebell edzésen megtartottam a saját edzésemet is :) Most nem én tartottam a csoportos edzést, csak segítőként vettem részt (vagyis hogy ez így nem teljesen igaz.....az első fél órában a bemelegítést  és egy hosszabb Indian Club edzést én tartottam), a pihenőidőkben és az edzés végén volt időm pár gyakorlatot megcsinálni.....ez elég is volt csütörtökre.

Jól ment minden, főleg a Pistol.........amióta elolvastam a Fegyencedzés 2-t, azóta nem nyújtok szinte semmit és azóta nagyon jól mennek a gyakorlások. Csak Ízületi átmozgatást végzek bemelegítésként (főleg PC, de sokszor végzek ZNWU-t és Super Joints gyakorlatokat is és persze Indian Club minden mennyiségben :)....nekem valami miatt a törzskörzés segít a legtöbbet) és esetleg levezetésként elvégezni.  Nyújtást az ízületi átmozgatás után és edzés végén végeztem, de ez már a múlté. Nem hogy nem segített rajtam, hanem még rontott is a helyzeten.

A központi idegrendszer nem vette jó néven, hogy nyújtottam, arra gondolt, hogy hé Zolikám, hülye vagy? Ki akarsz csinálni? Akkor inkább lecsökkentem a mozgástartományodat (vicces....pont ezt szeretnék sokan növelni a nyújtással), hátha abbahagyod az edzést!!!

Szóval hagytam a fenébe az egészet, maradtam az ízületi átmozgatásnál és azóta jól mennek a gyakorlások. Ráadásul alig pár percbe telik és máris ráhangol az edzésre, ez a jelenlegi életembe is nagyon beleillik.

Este:
- Super Joints
- Indian club

- 4 kör:
Varjútartásból kézállásba emelkedés 1 (nagyon lassan végeztem)
Pistol 1-1

- 2 kör:
Ujjhegyen fekvőtámasz 4
Húzódzkodás törölközőn, szűk fogással 9.....ezt a Fegyencedzés 2-ből vettem, fogáserősítés vele a cél. A könyvben csak lógás van, de ha már ott vagyok, akkor már miért ne húzódzkodnék is :)

- V-lábemelés 6
- Rúdon egykezes lógásban L-tartás, mindkét karral lógva.....nehezebbnek néz ki, mint amilyen valójában.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.