2012. augusztus 2., csütörtök

Szerda - 4 perces mocorgás

Tényleg csak 4 perc volt. Tim Ferris 4 Hours Body című könyvéből vettem az ötletet.

Nem akartam ma kemény edzést, de mivel tudtam hogy nagy kajálást akarok rendezni este, ezért előtte pár perccel lenyomtam az alábbi szösszenetet:

- air squat 30 db
- fal fekvőtámasz 40 db
- test előtt tartott gumiszalag (fekete szalag) széthúzása 20 db

Mindegyik gyakorlatnál megvolt a folyamatos 60-90 másodperces munka (Tim szerint ennyi a MED - Minimal Effective Dose - legkisebb hatásos adag), gyakorlatok között semmi pihenő. Azért nem mondhatnám hogy könnyű volt, főleg ami a gumiszalag széthúzását illeti. Piros szalaggal jobb lett volna, de olyanom nincsen.
Bemelegítés nem volt, de ezekhez a gyakorlatokhoz szerintem nem is nagyon kellenek.

Még jól is esett ez a kis mocorgás, elmúlt tőle az időjárás okozta fejfájásom. És csak 4 percet kellett hozzá dolgoznom. Ennyit bárki meg tud csinálni, ennyi ideje mindenkinek van és a gyakorlatok nehézsége sem vészes.

Hajrá!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.