2012. augusztus 5., vasárnap

Péntek - Indian Club minden mennyiségben

Persze volt más is, de az nem volt túl sok. Eleinte csak saját testsúlyos gyakorlást akartam, de valahogy nem éreztem magamban az erőt, ezért egy könnyű, de mindent átmozgató gyakorlás mellett döntöttem. Elővettem hát a mostanában az egyik nagy kedvencemet, az Indian Club-okat.

Azért csináltam mellé némi saját testsúlyosat is, megjött a kedvem hozzá. Vacsora előtt meg megcsináltam a 4-Hours Body-ból vett 4 perces szösszenetet.

Késő délután:
- Indian Club 20 ismétlés az összes gyakorlatból. Amit lehetett azt térdelésből (fél, és mindkét láb térdel), kitörésből is megcsináltam, illetve gyakoroltam a guggolásból végrehajtható gyakorlatokat is......nagyon élveztem, frissítő tud lenni nagyon ez a fajta mozgás.

- Trifecta...előkészítettem vele a saját testsúlyos gyakorlatokat

- 4 kör
Pistol 1-1
Varjútartásból kézállásba emelkedés 1

- Haskerék állásból 2*2

- SMR

Este:
- 4 perc:
air squat 32
fal fekvőtámasz 31
chest pull (fekete gumiszalag) 25


3 megjegyzés:

  1. Szia,

    ezt én is már nagyon régen szeretném kipróbálni! Mármint a clubokat. Imádom Indiát ahogy van...

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  2. Szia,

    Szerintem nagyszerű az eszköz, imádok edzeni, gyakorolni vele (gyakorlás itt jobb szó).

    Nagyon jó ujj, csukló, könyök és váll mobilizációs eszköz, neurális bemelegítésre nagyszerű. Aki nagy súlyokkal edz, annak nem árt néha valami könnyedebb, játékosabb és szórakoztatóbb edzést is tartania, erre nagyon jó az Indian Club. Ráadásul olyan mozgástartományban mozog, amit általában nem szoktunk használni.

    Ha egyszer Szegeden jársz és van 2-3 szabad órád akkor szólj, szívesen bevezetlek az IC alapjaiba :)

    Zoli

    VálaszTörlés
  3. Szia,

    köszönöm, észben tartom! Bár én azért rápróbálnék a videókon látott nagyobb bunkókra is. :) A pici indiaiak, irániak elképesztő bunkókat lóbálnak! Na meg a 60 kilós indus 60 kilós macebellel... Hiába, India az erő hazája is...

    - Zsolti

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.