2012. augusztus 16., csütörtök

Szerda - Primal Charge óra + A kötelezők

Egy kicsit hosszúra és fárasztóra sikeredett a szerdai nap. Győrben jártam munka ügyben, ami Szegedtől számítva nem kis út. Délután fél 6-ra értem vissza Szegedre, majd rohanás a Primal Charge órára (nem én tartottam, megfigyelés jelleggel vettem részt rajta.....erről majd később), de persze le akartam nyomni a kötelezőket is, este ezt is megcsináltam.

Primal Charge-t elég sokat csinálom bemelegítésként (max 10 percet, ezzel teljesen rá tudok hangolódni az edzésre), de még soha nem vettem részt 1 órán sem. Mivel péntekre bevállaltam, hogy helyettesítem Makra Petit (ő a PC instruktor a Testakadémián Szegeden), ezért gondoltam nem árt, hogy ha legalább 1 óráján részt veszek, főleg azért, hogy megismerjem a tanítványokat. Nagyon jó kis óra volt, megizzasztott rendesen. Jól volt összeállítva, levezetve, szinte észre sem vettem hogy elment az az 45-50 perc. Bátran merem ajánlani bárkinek Makra Peti Primal Charge óráit, maximálisan felkészült, jó oktató.

Szót ejtenék a Testakadémia szegedi terméről is: jól berendezett, nagyon hangulatos terem, meg van itt minden mi szem szájnak ingere. Most voltam először itt, előtte csak képeken láttam.

Na de akkor mi is volt tegnap:

Délután:
- Makra Peti PC órája.....volt itt minden, remekül összeállított órán vettem részt. Elfáradtam, azt hittem nem tudom megcsinálni az  aznapra tervezett edzésemet sem este. De láss csodát, hiába éreztem fáradtnak magam a PC után, mégis sikerült egy királyos edzést összehoznom. (edzés előtt próbálgattam a teremben levő eszközöket: volt egy kis Muscle up, megcsináltam a rúdon egy kézzel való lógásból az L-sit tartást, ami szerintem tök könnyű, csak kinézetre nehéz....sőt ebből még V-lábemelést is csináltam....próbálkoztam a testsúlyom 2*-eséhez közeli súllyal elemelni, de az nem ment9

Este:
- Indian Club röviden
- TGU fel - Overhead walk - TGU le (24) 2*1-1

- 3 kör:
fekvőtámasz (sötétkék gumiszalag) 6
goblet + curl (32) 6

- Szumó elemelés gyakorlása (40+48) 2*5
- Elemelés egy lábon (40+48) 1-1

- Lendítés (24) 90 db összesen

- Super Joints
- SMR


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.