2012. augusztus 10., péntek

Péntek - Koplalás utáni reggeli edzés (Eat Stop Eat)

Ilyet még nem csináltam, de jó kis tapasztalat volt. Persze a koplalás nem idegen számomra, de ennyi ideig tartó utáni edzés (pláne reggel!!!!!!) még nem volt.

33 óra volt a koplalás (lényegében az Eat Stop Eat móka volt, tehát szerda este ettem utoljára, majd ez után csak péntek reggel, az edzés után), ami egyáltalán nem nagy kaland, simán ki lehet bírni, sőt.....én szinte vágytam rá hogy tovább tartson, csak muszáj voltam reggel edzeni, utána meg nem engedhettem meg magamnak hogy ne reggelizzek...végem lett volna egész nap.
A koplalás végén egy reggeli edzés, ami meglepő módon megint csak nem volt nagy kaland, sokkal rosszabbra számítottam, sőt.....sokkal jobb lett mint szokott. Alapvetően reggel nagyon nem vagyok edzésre képes, nagyon sok bemelegítésre van szükségem ahhoz, hogy egy használható edzést össze tudjak hozni. Ilyenkor korábban az előrehajlás tesztemnél (Biofeedback) az ujjaim mindig csak a sípcsont közepéig mentek és kb. 20 perc bemelegítés kellett, hogy a tenyeremet is le tudjam rakni. Most meg teljesen üdén, frissen ugrottam ki az ágyból, néztem egy tesztet és meglepő módon már lazán lent volt a tenyerem. (persze azért bemelegítés így is volt)

Egy ilyen alkalomból korai lenne nagy következtetéseket levonni, további tesztek kellenek, de gyanítom az lehet a háttérben, hogy a központi idegrendszer azért már sejtette hogy táplálékhoz kell jutnom, és ezt nem akarta megakadályozni holmi merevséggel, vadászatra késznek kellett lennem :)

Tehát akkor reggel:
- Primal Charge flow...istenien esett
- TGU (24) 1-1
- Lendítés (24) 3*10

- 3 kör:
Fekvőtámasz (sötétkék szalag) 7
Goblet + Curl (32) 7
Ezeknél egy visszavétel szükséges, 5 ismétlésekkel fogok újra indulni a következő edzéstől

- 2 kör:
fekvőtámasz ujjhegyen 3
húzódzkodás kötélen, szűk fogással 7

- Lendítés (40) 3*8

- Suitcase walk (24) 32 méter/kar

- SMR
- Trifecta

45 perc volt ez így, de lehetett volna sokkal rövidebb is, csak a PC-ben tényleg elkapott a flow :) illetve a fogáserősítő rész nem ezen az edzésnapon szokott lenni (de most csak így tudtam megoldani) és SMR-re sem lett volna szükség. Kb. 30-35 perc alatt meglehetett volna az egész, de most nem kellett ez miatt aggódnom, tökéletes volt így.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.