2012. augusztus 19., vasárnap

Péntek - Gyakorlás a Testakadémián (Szegeden)

Úgy alakult, hogy volt lehetőségem edzeni a Testakadémián, bár a gyakorlás szó most a jó itt. 2 órát voltam ott, ez alatt volt időm egy csomó mindent csinálni

Edzői irányítás mellett elkezdtem tanulni a Felvételet (Clean) (de persze barbell-al). Hát ez kérem egy királyság gyakorlat. Már most imádom, rendszeres gyakorlója szeretnék lenni.

A többi gyakorlathoz nem kellett edző, azokat már ismertem, a HITS GYM-ben már tanultam őket.

Gyakoroltam az Előlguggolást (Front squat) és a Katonai nyomást (Military press).

Megnéztem az Elemelés (Deadlift) maxomat, sajnos a saját testsúlyom felével nem megy még, de közel járok. A Szumó elemelés vált be nekem, azzal tudom a nagyobb súlyokat megemelni.

Guggoltam fej felett tartott súllyal is (Overhead squat), nem nagy súllyal, nem nagy ismétlésszámmal, kifejezetten gyakorlás jelleggel.

Kipróbáltam, hogy megy-e a Fegyencedzés 2-ből ismert Átkulcsolós zászló, ez a könnyített verzió mesterlépése. Első próbálkozásra ment, mindkét oldalra.

Csináltam Muscle up-ot is, már egész könnyen megy.

Végigmásztam a Monkey bar-on, ez volt a játékos levezetés.

Délután:
- Indian Club

- Power Clean (20, 40, 50)
- Power Clean  + MP (40, 50, 60)
- Power Clean + FS (40, 50, 60)
- Power Clean + MP + FS (40, 50)
- Deadlift (100, 110, 115, 120, 125)......125 kg a maxom, 140 kg a cél mert ez a saját testsúlyom kétszerese
- Overhead squat (20, 30)
- Átkulcsolós zászló
- Muscle ups
- Monkey bar


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.