2012. augusztus 27., hétfő

Vasárnap - Nem akartam

Szombaton Budapesten voltam családi program miatt, nagyon késő este (majdhogynem hajnalban) értem haza. Másnap korán ébredtem, fáradt is voltam egész nap. Estére nem is volt sok kedvem edzeni, aztán csak valahogy nekikezdtem (pár napja nem volt kezemben bell, már hiányzott a vas érintése :)). És megint jól tettem, kifejezetten jól esett és jól is ment minden. Csak kicsivel volt több mint 30 perc (35 perc volt, hogy pontos legyek).

Este:
- ZNWU

- TGU
2-2 (24)
1-1 (40)

- 2 kör:
ujjhegyen fekvőtámasz 5
húzódzkodás kötélen szűk fogással 11
haskerék 10
falnál le-fel sétálós híd (kézzel) 3

- Lendítés (24)....összesen 50 db, robbanékonyan

- SMR egész test

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.