2012. augusztus 28., kedd

Hétfő - Nem a szokásos

Délután olyan gyakorlatokat csináltam, amiket nagyon ritkán szoktam, este pedig leteszteltem néhány saját testsúlyos gyakorlatot, kíváncsi voltam hol tartok velük (annak ellenére hogy nem is nagyon dolgozom rajtuk speciálisan.....ide főleg az egykezes húzódzkodást és az egykezes fekvőtámaszt értem).

Az eredmények alapján arra jutottam, hogy elkezdek dolgozni a Fegyenc gyakorlatokon a jövő héttől, cél összehozni a Mester 6-osból 5 Mesterlépést, szerintem ez 1-2 hónap alatt összehozható. Egyedül az Egykezes kézállásból nyomásban nem hiszek, ez egy brutális gyakorlat, bár ha jobban belegondolok, a többi gyakorlat sem kutya (kivétel a V-lábemelés....azt egy kicsit könnyűnek érzem a többihez képest).

Hogy hol tartok velük?
- Pistol: ez megy mindkét lábbal (pipa)
- Lábemelés: itt már megy a továbblépés is (V-lábemelés) (pipa)
- Egykezes húzódzkodás: jobbal megy, ballal csak szemig tudom felhúzni magam (félig pipa)
- Híd: falnál le-fel sétálós megy, közel van az állásból állásba híd, csak össze kellene szednem a bátorságomat :) (már majdnem pipa)
- Egykezes fekvőtámasz: vállszélességű terpeszben megy, cél természetesen a zártlábas (közel van már)
- Kézállásból nyomás: itt a cél a szűk kézállásból nyomás (nem cél a Mesterlépés)

Délután:
- PC flow

- Szélmalom (20) 2*3-3
- 3 kör:
Floor press (24-24) 8
Dupla Szakítás (24-24) 8

- PC flow

Este:
- Super Joints

- CC:
Pistol
Egykezes fekvőtámasz
Egykezes/egylábas fekvőtámasz
Egykezes húzódzkodás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.