2012. augusztus 24., péntek

Csütörtök - Súly mellőzve

Persze nem örökre, csak most szabadságon vagyok, súlyt nem hoztam magammal. Természetesen így is teljes értékű edzést tudok/tudtam összehozni. Gyakoroltam az egykezes elbow lever-t, nagyon alakul ez.

Este:
- ZNWU...csak a lényeg
- teljes fekvőtámasz 15, teljes guggolás 15
- szűk fekvőtámasz 10, szűk guggolás 10

- pistol 1-1, 2-2, 2-2, 1-1
- elbow lever
- egykezes elbow lever gyakorlás
- egykezes fekvőtámasz
- egykezes/egylábas fekvőtámasz
- könyöknyomás 3*6....húzódzkodás helyett csináltam, adta az ívet

A pistolon és könyöknyomáson kívűl nem emlèkszem az ismètlésszámokra.

- Trifecta

Jó kis gyakorlás lett a végére

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.