2012. augusztus 15., szerda

Kedd - Koplalás (Eat Stop Eat) + gyakorlás

Kedden tartottam a koplalós napomat. Kezd egyre jobban bejönni ez az Eat Stop Eat-os dolog. Egész nap friss vagyok tőle, tiszta fejjel tudok gondolkodni, jobban alszok, szóval teljesen bevált. Szinte alig bírom abbahagyni, annyira jól érzem még magam tőle másnap reggel is. Lehet, hogy kipróbálom a 2 napos koplalást is.

Valamit azért akartam mozogni, de persze semmi keményet. Csak egy kis átmozgatás lett belőle, de ez is kifejezetten jól esett.

Este:
- Indian Club (az összes gyakorlatot megcsináltam állásból, illetve amit lehetett az térdről és féltérdről, és előre-hátra-oldalra kitöréssel is.)

- 2 kör:
ujjhegyen fekvőtámasz 3,4
húzódzkodás kötélen, szűk fogással 8

- pistol 2*1-1....nagyon jól ment most is

- falnál le-fel sétálós híd 2
- falnál le-fel sétálós, híd, de itt kézállásból indultam és lábbal sétáltam le és fel.......nagyon brutál gyakorlat

- Primal Charge Flow

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.