2012. augusztus 14., kedd

Hétfő - Hosszú nap

Este megint én tartottam a haladó és kezdő csoportot, így alakult. Előtte természetesen én is edzettem, csináltam ezt-azt.....csak a szokásosat. A fekvőtámasz és Goblet + Curl gyakorlatoknál most terhelés elvétel volt, visszamentem 5 ismétlésekre. Csináltam még cipeléseket is, és gyakoroltam egy kicsit a nyomást is (ebből mindenféle fajta volt......féltérden, szűk állással, ülésből stb). A végére elfáradtam

Délután:
- Primal Charge flow....ez mindig jól esik
- TGU lépcső (20), nem tudom hogyan nevezik ezt pontosan, én lépcsőnek hívom: felveszed a kezdő pozíciót, majd felmész az egyes pozícióba, majd vissza a kezdőbe, majd súly lerakása nélkül felmész a 2-es pozícióig, majd vissza kezdőpozícióba....és így tovább addig, amíg teljesen fel nem állsz. Innentől már csak lemész kezdőpozícióba és vége. 1-1 volt oldalanként. 20-as bellel csináltam, bőven elég volt az is.
- Lendítés (24) 3*10

- 3 kör:
Fekvőtámasz (sötétkék gumiszalag) 5
Goblet + Curl (32) 5

- Cipelés (24): az alábbi gyakorlatokat végeztem a súly lerakása nélkül. Gyakorlatonként 16 métert cipeltem kezenként:
Overhead walk
Rack walk
Suitcase walk

- Lendítés (24) 2*15

- SMR

Este gyakorolgattam egy kicsit:
- pistol 1-1
- varjútartásból kézállás 4*1
- V-lábemelés 2*5



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.