2012. augusztus 9., csütörtök

Szerda - Csak a kötelező adag

Nem cifráztam túl, a megadott gyakorlatokat végeztem el a megadott ismétlésszámokkal. Az elején egy nagyon jóleső Primal Charge flow volt (kifejezetten kis helyen végeztem el, tele volt pakolva a szoba), a végére meg befért egy kis SMR is.

Nagyon jó ez a program, és annak ellenére hogy konkrét célt nem tűztem ki vele, adja az erőt és némi izmot is és itt teljesen érvényesül az az elv, hogy az edzés végén frissebb legyél mint az elején. És még rövid is, ez is összesen csak 40 perc volt.

Délután:
- PC flow
- TGU (24) 1-1.....ezt a gyakorlatot már évek óta végzem, de még most is tudok javítani magamon. És valószínűleg ez így lesz életem végéig. :)
- Lendítés (24) 3*8

- 3 kör:
Fekvőtámasz (sötétkék gumiszalag) 6
Goblet + Curl (32) 6

- Lendítés (40) 3*8

- Suitcase walk (24) 48 méter/kar

- SMR (egész test)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.