2012. augusztus 8., szerda

Kedd - Indian Club gyakorlás

Amolyan variációs nap félét tartottam. Egyébként pihenőnap lett volna, de az állapotom nem indokolta a pihenést (teszteltem magam). Mindenesetre nem szaggattam szét magam, egy jó kis átmozgatás volt Indian Club-al és saját testsúlyos gyakorlatokkal.

Délután:
- Indian Club gyakorlás (6 gyakorlat. Amit lehetett azt térdről, féltérdről, előre-hátra-oldalra kitöréssel végeztem).....jó kis szórakoztató, frissítő átmozgatás volt

- Pistol 1-1,2-2, 3 jobb, ezenkívül 3 bal gurulásból (balnál már nem ment volna a sima 3 pistol, ezért gurulásból végeztem....már ez sem ment túl könnyen :))
- Varjútartásból kézállás 1,2,3
- Haskerék állásból 1,2,3

- 2 kör:
húzódzkodás kötélen szűk fogással 6
ujjhegyen fekvőtámasz 3

- Trifecta

Időben viszont hosszú lett ez a gyakorlás, 53 perc volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.