2013. július 16., kedd

Hétfő - 18 perc

18 perc alatt végeztem edzéstartás előtt (és még csak nem is siettem, nagy pihenőket tartottam).

Edzéstartás után megnéztem a Zászlómat, jobb mint valaha, amiben az a legjobb, hogy nem gyakorlok rá egyáltalán :).
 Csináltam egy sárkányzászlót is, mert ki akartam próbálni, hogy a szabadon kézenállásnál mennyit segít. Jelentem, nagyon sokat: teljesen szabadon kézenállás ment kb. 40 mp-ig, ami nekem új egyéni csúcs :)

Délután:
18 perc
- TS bemelegítés

- egykezes-egylábas fekvőtámasz

- szabadon kézenállás gyakorlás

- planché rávezető
- front lever rávezető

-egykezes híd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.