2013. július 23., kedd

Hétfő - Mérgelődős, majd kifejezetten jó (tanulságos)

Érdekes nap volt ez a hétfői.

Nagyon meleg volt, szervezetem egyre nehezebben viseli ezt, de edzésemet nem akartam elhagyni, mert hát terheléselvétel van ezen a héten, ezért egy nagyon egyszerű átmozgatás volt betervezve.

Két részletben mozgolódtam.
Délután megcsináltam a kötelezőket, de ezt nagyon kapkodósan, mert szeretek a lehető legtöbbet játszani gyerkőcömmel, viszont ekkor nagyon kevés időm maradsaját edzésre edzéstartás előtt.
A kapkodás okán egy gyakorlat (amit most direkt a végére hagytam), a szabadon kézenállás nem is ment jól.....kifejezetten rosszul ment, amin nem kicsit bosszankodtam. Egyébként az összes többi jól ment (falnál le-fel sétálós híd pláne). Volt még egy kis technikai problémám az edzős cuccom csomagolásával is (amit természetesen a pihenőidőkben kellett végeznem, mert nem álltam jól idővel), ezért az edzés is elhúzódott 18 percre (15-öt terveztem)

Tehát az első részlet nem volt az igazi.

Edzéstartás után akartam kicsit gyakorolni a Gyűrű Muscle up-ot (teremben van rá lehetőségem, bár oda is kell vinnem saját eszközt, de legalább ott van mire felfüggeszteni), ezért volt a 2. rész....ha már ott voltam, akkor gondoltam tiszta fejjel rápróbálok a szabadon kézenállásra (egy jó kis sárkányzászlós rávezető után) és zseniálisan, teljesen szabadon ment több mint 30 mp-ig.

Volt még ezeken kívül egy nagyon brutál mászás gyakorlat próbálgatása, amit a végére elég jó minőségben sikerült összeraknom. Ez a gyík mászás, amikor is nagyon közel vagyunk a talajhoz.

Tanulságok számomra:
- ne kapkodjak, nem vezet jóra
- pihenőidőben tényleg pihenjek, készüljek fel a következő sorozatra vagy gyakorlatra, ne pedig mással foglalkozzak
- az előzőből következik, hogy pakoljak össze előre az edzéstartásra időben
- szabadon kézenálláshoz az egyik legjobb előkészítő gyakorlat a sárkány zászló (dragon flag)

Délután:
18 perc
- TS bemelegítés
- csukló rutin

- planché rávezető
- front lever rávezető

- kézenállás rávezető
- szabadon kézenállás...gyatra volt

- falnál le-fel sétálós híd

Este:
- Muscle up gyűrűn (lassú kivitelezés)

- szabadon kézenállás...zseniálisan ment

- gyík mászás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.