2013. július 15., hétfő

Péntek, Vasárnap - Sokban hasonló

"Sok" gyakorlatban hasonlított ez a két nap, "sokban" nem.

A fő gyakorlatok természetesen nem voltak ugyanazok, de az aktivizációs és híd blokk az mindkét napon azonos volt.

Pénteken rövidet akartam, de nem jött össze, 25 perc alatt tudtam végezni (nagyon leragadtam a szabadon kézenállás gyakorlásnál), vasárnap viszont 17 perc alatt volt meg minden (itt kimaradt a csukló rutin és a szabadon kézenállás gyakorlás, szerintem azért sikerült ilyen rövid idő alatt végezni)

Péntek:
- TS bemelegítés

- egykezes Superman tartás (kisétálsz állásból kézzel fekvőtámaszba, majd azon is túl, addig amíg még meg tudod tartani magad. Majd elvesz az egyik kéz és tartod magad így).......nem egyszerű, de könnyebb mint gondoltam (aktivizáció)

- szabadon kézenállás gyakorlás (egyensúly)

- planché rávezető
- front lever rávezető

- nyak híd gyakorlás (ez nem gyenge gyakorlat, dolgozik a törzs rendesen)

Vasárnap:
- TS bemelegítés

- egykezes Superman tartás (aktivizáció)

- pistol
- ujj asszisztált húzódzkodás (kisujj)

- nyak híd gyakorlás

- teljes csavarás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.