2013. július 18., csütörtök

Szerda - már megint

Már megint hosszú volt az edzés, 28 perc alatt végeztem.
Már megint a szabadon kézenállással húztam el az időt, az elején nem akart menni. A végén, "fáradtan" újra rápróbáltam, és hihetetlenül könnyen ment, sikerült sokáig kitartani teljesen fal nélkül. Lehet hogy nem ártana inkább az edzés végére a gyakorlatot........kísérletezgetni fogok vele.

Este:
28 perc
- TS bemelegítés

- szabadon kézenállás

- back lever

- planché rávezető
- front lever rávezető

- nyak híd

- szabadon kézenállás gyakorlás

2 megjegyzés:

  1. Kíváncsi vagyok a kísérletezgetésed eredményére...

    Én is alapból bemelegítés után ezzel nyitok. Talán még Lakatos Péternél olvastam egy jó postot egy gyakorlás felépüléséröl, és az alapján tettem ide.

    Viszont lehet, hogy így eröedzés után, amikor nem feltétlen fáradt az ember, viszont nagyon koncentrált, fókuszált, akkor lehet, hogy jobban megy...

    Lehet kísérletezgetek kicsit én is.

    VálaszTörlés
  2. Mivel egyensúlyi gyakorlat is és kifejezetten gyakorlás jelleggel végzem, ezért én is a legelejére teszem be, de szerintem is lehet valami az erőedzés utáni koncentráltságban, fókuszáltságban illetve nem elvetendő dolog, hogy erőedzés közben jobb esetben meg van a teljes feszítettség, amit utána át lehet vinni a kézenállásra is (mert hát ugyebár oda nem árt, ha valaki feszít rendesen a gyakorlat közben)

    Egyelőre annyit fogok tenni, hogy 2-3 héten keresztül az elején elkezdem csinálni, de ha úgy érzem hogy nem jó (illetve nem sikerül 10 mp-nél tovább kitartani), akkor hagyom is, és a végén csinálom meg inkább. Ezekből majd levonom a következtetéseket.

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.