2013. július 22., hétfő

Péntek, Vasárnap - Pótlás

Nem töltöttem sok időt edzéssel a hétvégén, mindkét napon benne maradtam a 20 percben.

Péntek:
Délután edzettem, mert este programom volt. Meglepően jól ment minden. 19 perc alatt végeztem az egésszel
- TS bemelegítés

- szabadon kézenállás....egy jó kis előkészítő gyakorlatnak köszönhetően kifejezetten jól ment

- planché rávezető
- front lever rávezető

- híd séta előre falig, majd lábbal fel séta kézenállásig
- kacsa séta :-)

Vasárnap:
Nagyon fájt a fejem egész nap, de este azért csak-csak edzettem. Nem erőltettem, a kézenállás részt ki is hagytam belőle.
15 perc volt a vasárnapi torna
- TS bemelegítés

- egykezes híd

- pistol
- (kis)ujj asszisztált húzódzkodás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.