2011. augusztus 19., péntek

Csütörtök

Pénteken írom ezt a bejegyzést, mert szokásomhoz híven le vagyok maradva egy kicsit. Ma voltam a Tacticalshopban, beszereztem ezt-azt, köztük a Kenneth Jay Viking Warrior Conditioning című könyvét. Kiváncsi vagyok rá, kiváncsi vagyok a benne fellelhető tudásanyagra.
Megvettem, mert a napokban újra elkezdtem olvasni a Meztelen harcos című könyvet (na abban aztán van tudásanyag, az kétségtelen....mindenkinek feltétlenül ajánlom, főleg annak aki a Fegyencedzéssel foglalatoskodik, sokkal könnyebbé fogja tenni a dolgokat már rögtön az olvasása közben is) és rájöttem, edzőként nem tehetem meg hogy egy ilyen alapművet nem olvasok el.
Nem a benne levő edzésprogram érdekel, hanem az a sok okosság ami benne van.

Na de akkor a Csütörtökről:

Nem igazán csináltam sok dolgot, egyszerűen csak a Meztelen harcos olvasása közben gyakoroltam GTG szerűen a benne leírt technikákat, mégpedig úgy, hogy végeztem pár Pistolt és Egykezes fekvőtámaszt. És mondhatom, soha nem ment ilyen jól még.

Örülök hogy újra olvastam ezt a könyvet, még mindig sokat tanulok belőle....de hát felejt az ember, szinten kell tartani a dolgokat. És valószinűleg az is benne van a dologban hogy annak idején nem voltam felkészülve sem fejben, sem testileg arra hogy a maximumot ki tudjam hozni a könyvből. Persze már rögtön az első elolvasása után meg tudtam csinálni a gyakorlatokat, de hogy mi, miért és hogyan működik, akkor még nem tudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.