2011. augusztus 3., szerda

Kedd

Haladó csoportnál voltam. Gergő tarotta az edzést....nyugodtam mondhatom hogy durván megizzasztott. Szakítgattunk egy keveset :)
Elötte nem értem oda időben, így elmaradt a TGU tesztelés.....majd máskor.

Délután:

-IM

-Lendítés (24) 2 vagy 3*10
-Egykezes lendítés (24) 10
-Váltott kezes lendítés (24) 10
-Magasra húzás (24) 5-5
-Szakítás (24) 10-10

És ezek után jött a durvulás
A terv ez volt: Szakítás....20 mp munka bal kéz-20 mp munka jobb kéz-20mp pihenő
5 kőr (24.....vagy amivel szokta végezni az 5 perces teszteket)
pihenő
10 kőr (egyel kisebb súly, nekem 20)
pihenő
15 kőr (egyel kisebb súly, nekem 16)

Mivel nem tudtuk hogy az első 5 kőr után mi lesz (csak utána tudtuk meg :)) ezért én meghajtottam az első 5 percet......100 db körül voltam sok pihenéssel, elfogadható kivitelezéssel......csakhogy a magnézia miatt szétszedtem a kezem. A fenti terv ez miatt így alakult nekem:
5 kőr (24)
pihenő
5 kőr (20)
5 kőr egykezes lendítés (20)
pihenő
5 kőr egykezes lendítés (20)
10 kőr kétkezes lendítés (24)

Sajnos nem mondhatnám hogy még időben váltottam lendítésre, így is rendesen megtépte a kezem a súly, ami nem fog jól jönni a szerdai edzésemre.

-Nyújtás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.