2011. augusztus 26., péntek

Csütörtök este

Este kimentem a soltvadkerti tóra, muszáj volt megmártóznom egy kicsit és lehűteni magamat, ez a hőség már szinte elviselhetetlen. Úsztam egy keveset, de nem vittem túlzásba, sokat kivett a délelötti edzés belőlem.

Még később este nekiálltam olvasgatni A Meztelen harcost és nem bírtam ki hogy ne gyakorolgassam az abban levő technikákat, gyakorlatokat. Csináltam egy kevés egykezes fekvőtámaszt, majd egy csomó pistol rávezető gyakorlatot (gurulásból, egylábas felállás, lábujjra ráfogva, egylábas kitörés, kilövés) és pistolt (súly nélkül és súllyal) amolyan GTG jelleggel.

Lehet hogy már unalmas tőlem ezt olvasni, de mindenkinek ajánlom elolvasni A Meztelen harcost, aki az erejét akarja növelni. Minden szava aranyat ér. Enélkül a könyv nélkül véleményem szerint a Fegyenc edzés semmit sem ér, és ha ezért a kijelentésemért valaki meg akarna kövezni, akkor állok elébe.....merem vállalni ezt a kijelentésemet is.

És nagy meglepetésemre, egyben örömömre a kiskőrősi könyvtárban megtaláltam az egyik példányát, ki lehet kölcsönözni !!!!!!!!!!  :) (nem tudom kinek a dolga megrendelni ott a könyveket, de maximális tiszteletem) Úgyhogy már az sem lehet kifogás, hogy nincs pénze az embernek rá. Bár azt hiszem megéri megvenni is, hiszen ha jól emlékszem 4.000 Ft alatt van az ára, ez nem sok egy ennyi bölcsességettartalmazó könyvért.
Ezzel+1 kettlebellel (de a tudást azért szakértő kezekből szerezzük meg)+1 ugrálólötéllel (és esetleg egy húzódzkodó rúddal) meg természetesen 1 SMR hengerrel (ennek elsajátításához sem árt a szakértő felügyelet) egy igazán jó, profi edzőtermet tudunk építeni otthon, ami elfér 1 m2. Ezeknél az eszközöknél nem kell sokkal több ha valaki az erejét, állóképességét szeretné fejleszteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.