2011. augusztus 20., szombat

Péntek

2 edzés lett a belőle. Nem így akartam, de így jött össze. Szombaton akartam megcsinálni a kötelező részt (mert hát csak-csak befejezem a tömegnövelős edzésprogramot, nem szeretek semmit félbehagyni, maximum annyit módosítok rajta hogy a dupla 20-as rész helyett a dupla 24-es részre ugrok....ami nem lesz egyszerű, de nincs kedvem költeni a 20-asokra), péntekre csak egy kis mozgolódást terveztem.

Ez lett belőle:

Délután:

- MP
3-3 (24)
1-1 (32)
2*2-2 (32) (alkalmaztam a Meztelen harcos összes technikáját amit csak tudtam, és ilyen könnyen soha nem ment még az MP)

- Egykezes húzódzkodás, másik kéz törölközőn 2*3-3

- Lendítés (48) 72 db

Este:

- SMR, IC

- Komplex (12-12) 3 kőr
Dupla szakítás 3
Dupla MP 3
Dupla Clean 3
Dupla FS 3

- Dupla Szakítás (16-16) 4*10
- Dupla FS + PP (16-16) 4*5

- Lendítés (48) 2*20

- IC

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.