2012. június 1., péntek

Csütörtök - Könnyű erő

Kezdek beleszerelmesedni a Könnyű erő edzésekbe. Nem feltétlenül a Dan John féle "even easier strength" programot követem, hanem a Könnyű erő könyvben leírt elvek (hatalmas előnye a könyvnek hogy nem egyszerűen egy erőnövelő programot ajánl, hanem az elveket is megtanítja.....tehát sokat lehet belőle tanulni.....egy hatalmas nagy érték ez a könyv) alapján összeállított programot.

Nagyon jól működik is. Olyannyira, hogy most nagy dilemmában vagyok: menjek-e tovább vele összesen 40 napig, vagy ne. De szerintem de :)

Annyira elkapott a hév, hogy nem akarom abbahagyni, érdekel milyen eredménnyel tudok zárni vele (főleg a húzódzkodás érdekel, jó lenne 1 ismétlés 52 kg-al) . Persze hiányozni fognak a Fegyencedzés gyakorlatai, de szerintem erre is találok megoldást, például 1-1 gyakorlatot betehetek a bemelegítésbe alacsony ismétlésszámmal.

Meg hát ha jobban belegondolok, ezek a könnyű erő programok pont arra vannak kitalálva, hogy a sportolók hatalmas erőt tudjanak összehozni,  de ne legyenek nagyon leharcolva, hiszen nekik a saját sportjukra kell koncentrálniuk.
Én a magam részéről jelenleg nem sportolok semmit (bár a munkám eléggé lefárasztó tud lenni) a kettlebell-el való edzéseken kívül, tehát szerintem nem lenne nagy gond ha a héten egyszer-kétszer lemennék a szegedi kondiparkba örömedzés jelleggel gyakorolgatni a Fegyenc gyakorlatokat. Persze oda kellene figyelni hogy ne pukkantsam ki magam nagyon, nehogy rossz hatással legyen a könnyű erő programomra.

Bár ha még jobban belegondolok, ez egy amolyan "nehogy már a nyúl vigye a vadászpuskát" jellegű dolog, hiszen pont hogy a Könnyű erő program az, ami kísérő program kellene hogy legyen.

Így az elmélkedés végére érve szerintem annyit fogok tenni, hogy maradok a Könnyű erő programnál és hetente néhányszor lejárok majd a kondiparkba gyakorolgatni ezt-azt.....megnézve ezzel hogy erősebbé váltam-e Könnyű erő gyakorlás hatására a Fegyenc gyakorlatokban.

Csütörtökön edzettem is, 2 részletben. Az elejét otthon végeztem, a Dupla C+MP-t viszont a Sportközpontban, ki akartam próbálni 2*28-as bellel (ami nekem nincsen otthon).

Délután:
- Primal Charge flow (nagyon az alapokat végeztem, kifejezetten jól esett)
- Lendítés (24) 3*10
- Falnál le-fel sétálós híd 2*1

- Pistol (16) 3*3-3
- Húzódzkodás (28,32,36) 5-3-2
- Haskerék 10
- Lendítés
3*8 (40)
2*8 (24)

Este:
- Super Joints gyakorlatok
- Kézállásból nyomásos széles hátizom aktiválás

- Dupla C+MP (28-28) 3*3

Ennyi.......időt most nem mértem, a szétbontottság miatt nem lett volna értelme.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.