2012. június 22., péntek

Csütörtök - 22. nap

Ma a nyomásokon volt a hangsúly, mivel este a sportközpontban voltam kezdő csoport edzésén és ott ugyebár van dupla 28-as bell. A többi gyakorlatot még délután, személyi edzés tartás előtt nyomtam le. Ha jobban belegondolok, elég hosszú nap volt ez így, el is fáradtam a végére.

Délután:
- Primal Charge flow
- Lendítés (24) 3*10

- Pistol (bw, 16, 20, 24, 16) 5*2-2
- Húzódzkodás (32,32,40) 4-4-2
- Lendítés (40) 3*10

- IC
- SMR

A személyi edzésen volt egy kis Primal Charge (ez volt bemelegítésként), meg csináltam bemutatás jelleggel 2-2 ismétlést a Bent Pressből

Este Kezdő csoport alatt:
- IM (Super Joints gyakorlatok)
- Támasz nélküli kézállásból nyomás 1,2,2
- Dupla C+MP (28-28) 4-2-4....nehezen ment
- Farmer walk (28-28)....ha már a kezemben volt a 2 db 28-as, akkor már miért a legrövidebb úton vittem volna vissza a helyére őket :)
- V-lábemelés 1*10.....haskerék helyett

- Otthon még egy alapos SMR is volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.