2012. június 3., vasárnap

Szombat - Nem valami jó

Egész napi hatalmas nagy pihenés (sok alvás) után nagy kedvvel indultam neki az edzésnek, de a bemelegítésként használt Primal Charge-n kívűl semmit nem éreztem jónak (a PC viszont most zseniálisan jó volt, elkapott a flow, ezért sokáig tartott).

A többi gyakorlatnál megválasztott ismétlésszámok általában jók szoktak lenni ezekhez a súlyokhoz, most viszont nyögvenyelősen mentek. Nem vagyok biztos benne hogy a húzódzkodásnál és a nyomásnál tudtam volna-e több ismétlést kipréselni magamból. Nem hagytam a bankban most......pedig kellett volna.....valami nem stimmelt, de most ez van. Nem gondolkodom túl a dolgot, egyszerűen csak folytatom tovább.

Este:

- Primal Charge flow

- Dupla C+MP (24-24) 2*5
- Húzódzkodás (28) 2*5
- Pistol (16) 5*2-2
- Húzódzkodás 3*6
- Dupla Szakítás (16-16) 6,7,8

- SMR, Nyújtás + IM (Super Joints szerint)

59 perc volt most (sok karbantartó gyakorlat miatt lett ilyen hosszú, de most nem bántam. Ráértem)

Holnap ha minden igaz akkor megyek a kondiparkba. Gyakorlok ezt-azt (tervbe van véve a front lever, back lever, muscle ups, esetleg human flag)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.