2012. június 4., hétfő

Vasárnap - Érdekességek kondiparkból

Késő délután biciklizni mentünk menyasszonyommal. Út közben megálltunk a kondiparkban, én természetesen gyakoroltam egy kicsit. Csináltam ezt-azt. Volt pistol, egykezes fekvőtámasz és muscle ups, ezek mind jól mentek Megpróbálkoztam a front lever-rel, de most nagyon nem akart menni, a back lever-t meg elindítottam, de egyenlőre gyáva vagyok hozzá :)

Az érdekes téma viszont nem az én gyakorlásommal kapcsolatos. A kondi parkban volt néhány kondis srác is. Hogy honnét tudom hogy kondisak voltak? Hát ilyen mondatokból: "éppen most voltam vállazni", vagy ilyenből: hogy "tegnap egy csomó fekvenyomást csináltam"

Az élményekről nem akarnék túl sokat írni, de azért egy keveset mégis fogok:

- hatalmas nagy izmokkal rendelkeztek, de az Adonisz index-ről fogalmuk sincs
- sok húzódzkodást csináltak, de hogy őszinte legyek, nem voltak azok szabályos húzódzkodásnak.
- az edzés előtti bemelegítés,....hát az nem volt (még egy aprócska ízületi átmozgatás sem)
- az edzés valamilyen táplálékkiegészítő bevételével kezdődött

Én nem ítélem el őket, félreértés ne essék.......nekik van egy céljuk, izmosak akarnak lenni, amit véleményem szerint el is értek már. Nem mondom, én máshogy csinálnám, de nekik más fegyvereik vannak erre, ami úgy tűnik eredményes is. Persze papolhatnék arról hogy hosszú távon ez eléggé sérülésveszélyes, de nem fogok. Ez az ő életük, céljuk.

Viszont volt egy olyan dolog, ami nagyon elszomorított:
- az egyik megpróbálkozott egy nagy terpeszes, kar magasításos fekvőtámasszal, de nem ment neki 2 ismétlésnél több (Ennél még a menyasszonyom is többet csinál.) Összecsuklott a törzse, nem bírta tovább.

Szerintem ez egy kicsit már gázos. Hogy valaki izmos, az nem gáz, de azért nem ártana egy kis erő is hozzá.

Véleményem szerint az izom, erő nélkül csak egy vicc. Pedig sokan a testépítőket nézik erősnek. Persze vannak brutál erős testépítők is, de ők inkább a kivételek, ők erősítik a szabályt és maximális tiszteletem nekik.

Nem fejtegetem tovább a témát, csak egy kevés magánvéleményt akartam leírni, kiírni magamból.




1 megjegyzés:

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.