2012. június 9., szombat

Csütörtök - Elmaradás

Szombaton bejegyezni a csütörtöki edzést nem szép dolog, de hát ez van ha szabadságon van az ember. Most viszont pótlom a hiányzó részt :)

2 részletben edzettem, délután a nyomás kivételével megcsináltam az összes kötelezőt, este pedig nyomtam.

Délután.

- ZNWU.....ezt most az SMR előtt csináltam, gondoltam kipróbálom így. Sokan azt javasolják hogy az SMR legyen a legelső, de szerintem az nem logikus. A központi idegrendszerre való hatások miatt logikusabbnak és hasznosabbnak tűnik az ízületi mobilitás programot betenni a legelejére, véleményem szerint így maximálisan ki tudjuk használni az SMR előnyeit is. Most be is vált a dolog, de tovább kísérletezgetek majd ezzel.
- SMR
- Goblet guggolás (24) 5, Lendítés (24) 2*10

- Pistol (Bw, 12, 16, 20, 20) 5 *2-2....most nem volt gond a saját testsúlyos pistollal, nem kellett túlzásba vinni a korrekciós gyakorlatokat
- Húzódzkodás (32, 32, 36) 4-4-2......már lazán megy a 4 ismétlés a 32 kg-al, aminek nagyon örülök. Nem volt gondom eddig sem a húzódzkodással, de most a könnyű erő program kihozza belőlem a legjobbat (korábban nem ment 2 ismétlésnél több a 32-vel, holott ment a 48-al is 1 ismétlés. Kiváncsi vagyok mi lesz a vége :))
- Haskerék 12
- Dupla Szakítás (16-16) 8,8,6

- IC
- Nyújtás
- SMR (csak a lényeg)

Este:


- IM (főleg Super Joints gyakorlatok)

- TGU (32) 1-1
- Kézállásból nyomás 5
- Dupla C+MP (28-28) 3*3....ez most viszonylag nehezen ment
- Falnál le-fel sétálós híd 2*2

- SMR

Jó kis móka volt, időt viszont nem volt értelme mérni a széttagoltság miatt.

Péntek és Szombat pihenő (már rám is fér) viszont Vasárnap újra nekiállok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.