2012. június 29., péntek

Csütörtök - Nagyon zsúfolt

3 edzést tartottam magamnak, helyettesítőként (beugróként) én tartottam az edzést a haladó majd a kezdő csoportnak (de ez szinte szórakozás volt, szeretem csinálni), na meg persze ott van a hagyományos 8 órás munkám. Ez volt a csütörtöki termésem. Zsúfolt volt, sokat nem pihentem. Reggel korán mentem el otthonról, este fél 10-re értem haza.

Reggel:
Szerdára terveztem a karbantartás munkát, de este 7-kor bealudtam (másnap reggel hatkor keltem, végre kialudtam magam), ezért csütörtök reggel pótoltam:
- Zhealth neurális bemelegítés
- SMR
- FMS korrekciók
- Indian Club, az összes gyakorlat, némelyik kitörésekkel
- mélyguggolás csak bottal

Délután:
- ZNWU
- FMS korrekciók
- pistol (bw) 1-1

- Pistol ( 16,20,24) 5-3-2....jól ment
- Húzódzkodás (32) 2*5...nem ment jól.....érdekes módon 32-vel nem megy jól semmi (se a guggolás, se a swing, semmi), 40-essel meg minden jó
- Haskerék 3*7
- Lendítés (24) 5*10

- SMR
- IC

Este (sportközpontban):
- IM (Super Joints)
- Kézállásból nyomás támasz nélkül 1,1, 2

- Dupla C+MP (28-28) 4-2-5.....végre ment az 5 ismétlés, ami új egyéni csúcs!!!! Nem terveztem előre hogy belenyomok 5-öt, csak jött magától.

- SMR....mindenképpen meg akartam csinálni, mert tudom hogy nélküle másnap robotos a mozgásom

Ennyi volt a csütörtöki adag

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.