2012. június 10., vasárnap

Vasárnap - Késő este

Nagyon késő este, 21h00 és 22h00 között sikeredett edzenem. Ekkor értünk vissza Szegedre, és mivel 2 nap pihenőnapot tartottam ezért majd kicsattantam az energiától. Muszáj volt mozognom valamit :)

Jól és könnyedén ment minden, még a pistol is. Olyannyira, hogy bepróbálkoztam a 24-es bellel is Pistol-ban 2-2 ismétlésre és ment (ez volt az 1 ismétléses maxom :)). Nem volt valami gyönyörűséges kivitelezés, de ment :) Alakul ez :)

Este:
- ZNWU
- Goblet guggolás (24) 2*3
- Lendítés (24) 3*10
- hip flexor stretch és dolphin pose.........ezeket igazából a gyakorlatok között végeztem. Nem lett volna rájuk szükség most (biofeedback nem jelzett), csak unatkoztam a pihenőidőkben és gondoltam nem árthat ha csinálom őket, úgyis ezek szoktak lenni a gyengéim.

- Pistol (bw, 12, 16, 20, 24) 5*2-2
- Dupla C+MP (24-24) 2*5
- Húzódzkodás (28) 2*5
- Haskerék 12
- Egykezes lendítés (20) 3*10-10

- SMR (egész test)
- Brettzel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.