2012. június 13., szerda

Szerda - Aktív pihenő

Egyáltalán nem akartam csinálni semmit, de megjött a Gray Cook által írt Athletic Body in Balance című könyv, aminek lényeges részeinek átolvasása után (szerencsére könnyű olvasmány sok fényképpel) nem bírtam ki, hogy ne végezzek el pár FMS korrekciós gyakorlatot. Ezek annyira jól sikerültek, hogy a mélyguggolásom szinte tökéletes lett, ennyire még soha nem ment jól. Ráadásul ezeket a gyakorlatokat gyorsan el lehet végezni, időtakarékosak is. Rendszeresen fogom csinálni őket.

Előtte természetesen egy ízületi átmozgatást akartam, amire nem is találhattam volna jobb eszközt mint a Zhealth Neural Warm Up-ját, hiszen pontosan ezt szerettem volna csinálni, mármint a neurális bemelegítés volt a cél.

A ZNWU után és az FMS korrekciós gyakorlatok előtt Indian Club gyakorlás is volt. Ezt amolyan ügyesség fejlesztésnek szántam. Végigcsináltam az összes gyakorlatot, illetve a 3#-as és a 4#-es (2 db belles gyakorlatok ezek) gyakorlatokat megspékeltem azzal hogy az egyiknél előre és hátra, a másiknál jobbra és balra végeztem kitöréseket (még valahol egy videóban láttam ezt Brett Jones-tól és szerettem volna kipróbálni). Nem volt egyszerű, de sokat gyakoroltam és a végére egész jól ment. Tényleg ügyesség fejlesztés volt.

Végeztem még Katonai nyomásokat súly nélkül, amivel a célom az volt, hogy gyakoroljam a helyes kivitelezést, de ne tegyek nagy terhet a központi idegrendszerre.

A legvégén volt egy kis SMR is.

Összességében egy jó kis karbantartás nap volt ez, egy kis ügyességfejlesztéssel megspékelve. Nagyon jól esett, főleg ennyi nagy súlyos gyakorlás után.

Röviden ez volt este:
- ZNWU
- IC kitörésekkel
- FMS korrekciók
- MP súly nélkül
- SMR


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.