2012. június 6., szerda

Kedd - Könnyű erő 11. nap, végre jó minden

Végre sikerült frissítővé tenni az edzésemet, csak a Pistol-om felosztásán kellett változtatnom. Erről az előző bejegyzésemben írtam már, de azért itt részletezem egy kicsit.

Így nézett ki az esti móka (hogy jobban érthetővé váljon az edzéseimen való változtatás, most úgy írom le ahogy tényleg egymás után következtek a gyakorlatok, de a későbbiekben a jobb átláthatóság miatt összeszedettebben fogom leírni):

- Primal Charge flow
- Falnál le-fel sétálós híd 1,2

- Pistol (saját testsúly) 2-2
- Dupla C+MP (24-24) 5
- Haskerék 10
- Pistol (12) 2-2
- Dupla C+MP (24-24) 5
Pistol (16) 2-2
- Húzódzkodás (28) 4
Pistol (20) 2-2

- Húzódzkodás (28) 4
Pistol (16) 2-2
- Húzódzkodás (32) 2
- Dupla Lendítés (24-24) 4*8

- SMR
- Brettzel
- Nyújtás

51 perc alatt volt meg az egész, de megint nem kapkodtam el a bemelegítést és levezetést.

Mint látható, a Pistolokat jól szétszórva csináltam, beépítettem olyan gyakorlatok pihenőidejébe amiket viszonylag könnyedén, kevés nehézség árán tudok megcsinálni. És így a Pistol sorozatai között rengeteg pihenőidő maradt, nem fárasztottam le magam vele és kifejezetten tudtam rá koncentrálni, így a 20 kg-os bellel is könnyedén ment a 2-2 ismétlés. És ez időtakarékos is.
A későbbiekben is ennek megfelelően fogok dolgozni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.