2012. június 7., csütörtök

Szerda - Könnyű erő 12. nap - Szegedi Edzőtér videó

Délelőtt lementem a szegedi Edzőtérre gyakorolgatni némi pistol-t, egykezes fekvőtámaszt és Muscle up-ot.

MU-ról csináltam újabb videókat (már megy 2 ismétlés egymás után), de a videó minősége nem megfelelő lett (konkrétan meg lett döntve a kamera, csakhogy ez egy régi kamera, nem tudta kezelni a megdöntést.). Mindenesetre felteszem ezt a videót most, viszont elnézést kérek a minőségért (meg a gyakorlat kivitelezés minőségéért is :))

A MU videóm itt tekinthető meg. Egy kicsit nehézkesen megy még, de legalább van hova fejlődni :)

Készült videó az Edzőtérről is (aminek címe egyébként: Szeged, Temesvári krt. és Fő fasor sarka).

Edzőtér videó itt nézhető meg. Nem nagy, de nekem tetszik :)

Na de akkor a szerdai termés:

Délelőtt:
-IM
- pistol
- egykezes fekvőtámasz
- muscle up

Nem ment egyik se jól, de reggel nem is szoktam brillírozni. Én inkább délutánra szoktam formába lendülni

Este:
-  Primal Charge flow
- TGU (24) 1-1

- Pistol (Bw, 12, 16, 20, 20) 5*2-2....felállítottam magam elé egy mércét. Amíg nem megy saját testsúllyal 2-2 ismétlés (azaz valami nem mobil eléggé), addig nem megyek tovább a többi gyakorlattal (amolyan biofeedback ez). Mai nap nem ment egyből a 2 ismétlés bal lábbal, ezért rengeteg korrekciós gyakorlatot kellett bevetnem hogy jó állapotba hozzam magam. Végül minden rendben lett, de sok időm elment vele. Így a mai móka 61 perces lett.
- Dupla C+MP (24-24) 2*5
- Húzódzkodás (28,32,36) 5-3-2
- Haskerék 12
- Lendítés (24) 5*12

- Nyújtás








1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Meggyőző, gratulálok! Gyúrósok nem voltak? :) Ha meglátják, miket csinálsz, biztos nálad akarnak majd edzeni!!!

    - Zsolti

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.