2012. június 27., szerda

Kedd - Gyenge Pistol

Csak a kötelezőket csináltam. Pistolban 1-1 ismétlések voltak mindenféle súllyal. Rámentem a 32-es bellre is, amivel ment az 1-1 ismétlés, de olyan gyenge volt, hogy az már szinte a szégyen kategória. Rögtön csináltam is 16-ossal 1-1 jónak mondható ismétlést, erre emlékezzen a központi idegrendszer.

Húzódzkodásban most nem erőltettem semmit.

Nyomásokat este a csoportos (besegítek, enyém volt a haladó és kezdő csoport is) edzés alatt csináltam meg. Ez most jól ment.

Délután:
- Primal Charge
- pistol (bw) 2-2
- Lendítés (24) 3*8

- Pistol (12, 16, 20, 24, 32, 16) 6*1-1
- Húzódzkodás (32,40,40) 4-3-3
- Lendítés (40) 3*8

- IC
- SMR

Este:
- PC (ez volt a bemelegítés mindkét csoportnál....csak az alapok)

- Kézállásból nyomás támasz nélkül 1,1,1,2
- Dupla C+MP (28-28) 4-2-4
- V-lábemelés

Kimaradt az esti SMR, így utólag úgy látom hogy ez hiba volt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.