2012. június 13., szerda

Kedd - Húzódzkodás 16 kg-al 1*10 ismétlés

Nem gondoltam volna hogy ilyen jó erőben leszek délután (lefárasztott a munka), de egy kis Primal Charge meghozta a hatását, igen csak jó kis gyakorlást tudtam összehozni.

Tegnap nagy súlyokkal dolgoztam (főleg húzódzkodásnál), ezért gondoltam visszaveszek belőle (ha jól emlékszem Mark Reifkind mondta, hogy "a következő lépés a csúcsról mindig lefelé vezet, inkább lépj le minthogy lezuhanj"..........ennek szellemében terveztem meg a visszavételt, ennek szellemében edzek. Egy csúcs után érdemes visszavenni, hiszen nagy terhet tettünk rá a központi idegrendszerre, amit ki kell pihennie).
De mivel szerettem volna hogy legyen benne némi kihívás, ezért választottam a 10 ismétlést a 16-os bellel húzódzkodásban. Nem kell megijedni ettől, számomra ez nem nagy dolog, hiszen az 1 ismétléses maxomnak (48 kg) ez csak 33 %-a. Számomra a Pistol és az MP jelent kihívást.

Megint kettébontottam az edzést, volt délutáni és esti része is. Este mentem a sportközpontba és ott van dupla 28-as bell, ezekkel szerettem volna nyomni. Itt is javulás van.

Ma jól és könnyedén ment minden, jó napom volt, de nincs ez mindig így. Továbbra is a Biofeedback-re fogok hagyatkozni.

Viszont észrevettem hogy nagyon brutálisan fellendültem erőben (ez volt a célom vele, mármint hogy felerősítsem magam), ahogy azt ígéri is a Könnyű erő program. Az első 3 hét után van a legnagyobb erőnövekedés, majd a következő 3 hétben is várható fejlődés. Nagyon várom már a végét. No nem azért mert már unom (sőt.....inkább nagyon élvezem, pont nekem találták ki), hanem mert kíváncsi vagyok milyen eredményt hoz.

Egyébként a tegnapi bejegyzésben elírtam a Könnyű erő napjainak számát, tegnap már a 15. és nem a 14. napnál tartottam, tehát a mai nap a 16. nap :)

Délután:
- Primal Charge flow
- TGU (24) 1-1

- Pistol (bw, 16, 20, 24, 20) 5*2-2......a 12-es bellt nyugodtan kihagyhattam, most nem kellett
- Húzódzkodás (16) 1*10
- Lendítés (24) 12, 14, 16, 18, 10......a végén a 10-es csak arra kellett hogy kifejezetten a helyes kivitelezéssel fejezzem be az edzést, erre emlékezzen a központi idegrendszer

- IC
- SMR

Este:
- IM (Super Joints)

- Kézállásból nyomás 1, 5
- Dupla C+MP (28-28) 3,4,3
- V-lábemelés 1*10...ez most haskerék helyett




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.