2012. január 11., szerda

2012 évi célok újratöltve

"Céljaim 2012-ben:

Primal Move vizsga teljesítése,
Lehető legtöbb szakmai képzésen részt venni,

Angol fejlesztése,

TGU 48 kg-al 1-1,
Lendítés (48) 200 db/10perc,
Pistol (40) 1-1,
MP (36) 1-1"

Az év elején ezeket fogalmaztam meg magamnak, ezt fel is vezettem a blog bal felső sarkában található célok közé, de azóta változtattam rajta, megváltozott a gondolkodásom.

Nagy hatással volt rám Geoff Neupert 2 könyve: Kettlebell Express illteve a Permanent Weight Loss Solution, rájöttem hogy vannak sokkal fontosabb dolgok is számomra mint például TGU 48 kg-al vagy Pistol a 40 kg-al. Ezeknek eléréséhez nem kis munka kell, amihez viszont sok idő szükséges, és mit érek majd el vele? Sikerül majd megcsinálnom a TGU-t 48 kg-al vagy Pistol-t a 40 kg-al. És ennyi.....persze erősebb is leszek tőle, de szükségem van nekem ekkora erőre? Ha versenysportoló lennék, akkor lehet hogy a válasz igen lenne, de így a válasz nem.

Visszatérve az időre....nekem abból most nagyon kevés van és ha rengeteg munkát töltök a fenti célok eléréséhez, akkor attól veszek el időt akitől meg pont nem kellene, az pedig nem más mint a családom, legfőképp a menyasszonyom. Mert az nem járja hogy alig vagyok otthon, és amikor végre hazaérek akkor mindennap 1 órát még dolgozok a súlyokkal.Ezért változtattam céljaimon:

1. cél: minnél több minőségi időt tölteni a menyasszonyommal

ITT mindenképpen ki kell emelni, hogy most kifejezetten magamról beszélek (de azért lehet hogy sokan magukra ismernek ebből), ezek az én problémáim és az én céljaim, de azért nézzünk magunkba. Biztosan kellenek nekünk azok a célok amiket kiírtunk magunknak? Nincs annál fontosabb az életünkben?

Egyátalán nem arról van szó, hogy abbahagynám a mozgást, meg is őrülnék nélküle (nem beszélve arról, hogy az egészséges élethez is feltétlenül szükséges), egyszerűen csak lecsökkentem a vele töltött időt. Ehhez átolvastam egy csomó könyvet (a fentebb leírtak voltak rám a legnagyobb hatással, de olvastam Dan John könyveit és a minimalizálás nagymesterének könyvét, ami nem más mint a 4HoursBody Tim Ferris-től (amik egyébként angoltanulásnak is jók voltak :)).

A fenti könyvek segítségével megvan az utam: a PMM, vagyis a Program Minimum Minimum Dan Martin-tól:
- Goblet guggolás
- Valamilyen nyomás
- Lendítés
- Loaded carry (cipelés)
Minden másnap (max. 2 nap pihenőnap) megcsinálom ezeket a gyakorlatokat (persze változtatva a súlyok nagyságán illetve az ismétlésszámon. Ehhez nem kell sok idő, max 25-30 perc bemelegítéssel, levezetéssel együtt. Nem azon van a hangsúly hogy összezúzó legyen a gyakorlás, hanem azon hogy akár a következő napon is megismételhető legyen. Mivel ez egy élethosszig tartó programnak van titulálva, ezért letesztelem meddig bírom vele, mikor válik unalmassá. Ezért a 2. célom ebben az évben ennek a tesztelése lesz.

A PMM-en kívül persze marad a Calistenic gyakorlás (főleg Fegyenc, Meztelen harcos és Tornász gyakorlatok minden nap, ezeket bárhol-bármikor tudom gyakorolni (nagyrészüket munka közben is, tehát nem vesz el időt a családomtól) megtámogatva a Primal Move-val.

3. cél az Angolom fejlesztése (ez megmaradt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.