2012. január 21., szombat

Péntek

Este 2 edzést tartottam, közötte lenyomtam a napi Program Minimum Minimum-omat, immáron a 6.-nál tartok. Mivel sok időm volt a 2 edzés között, ezért volt időm még ezt-azt gyakorolni, amit máskor nem nagyon szoktam (például szakítás, vagy C+MP).
Azért csak elfáradtam a nap végére, de talán érthető is, hiszen reggel fél 8-kor mentem el otthonról, lenyomtam a 8 órás munkámat, majd elmentem megtartani 2 edzést (rengeteget dolgoztam együtt a csoportokkal, nem csak bemutatás jelleggel), lenyomtam a PMM-et is, és végül este fél 10-re értem haza. Nem nagyon kellett este elringatni, úgy aludtam mint a bunda.

Este:
- IM

- PMM6:
TGU (32) 2*1-1
Goblet+curl (32) 2*5
Lendítés (32) 8*10
Waiters walk

- Egyéb gyakorlás:
Szakítás (20)
Clean (20)
C+MP (24)

- Calisthenic:
Plancé progresszió.......elég jól megy már, és ebben nagy szerepe van az előtte mindig, aktiválás jelleggel végzett nagysúlyos TGU és Swing.
Volt még kézállásból nyomás gyakorlás is

- Primal Move

Elfáradtam, de jól esett nagyon a sok ülés után.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.