2012. január 12., csütörtök

Csütörtök

GTG jelleggel dolgoztam ma. Semmi különös, csak a kötelezőket nyomtam le a calisthenicből. Illetve mégsem, mert nem csak a kötelező volt, próbálgattam még ezt-azt kisebb-nagyobb sikerrel.

GTG:
- Húzódzkodás 3 ismétlések
- Pistol 1-1 ismétlések
- Fogáserősítés (bar hang 4*30 mp)

Este a kezdő csoport alatt
- Primal Move gyakorlás
- bepróbálkoztam a human flag-nél, de ez még nagyon messze van :). Gyakorolni kell, rá kell jönnöm hogyan kell energiatakarékosan, helyesen csinálni.
- próbálkoztam még a Planchéval, egyre jobban megy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.