2012. január 8., vasárnap

Vasárnap

Este rengeteg PM volt, végre ráértem gyakorolni. Nem kapkodtam el semmit, minden gyakorlatot átvettem többször is, szerintem volt vagy 2 óra.
Elötte azért csináltam egy kisebb belles gyakorlást is, továbbra is csak röviden.

Délután:
- PM flow (10 perc)
- 3 kőr
A1: TGU 1-1 (24,32,40)
A2: Goblet guggolás 8 (24) + 6 (32) + 4 (40)
A3: Húzódzkodás 4 (24)+ 2 (32) + 1 (4)
- Farmer Walk (24-24) 60 másodperc letétel nélkül

26 perc volt az egész

Este:
Primal Move gyakorlás (2 óra), közben egy minimális pistol és kézállásból nyomás progresszió (főleg támasz nélküli kézállás időre és támasz nélküli nyomás volt a menü) GTG jelleggel.
PM alakul, jót tesznek az ilyen hosszabb gyakorlások, van időm belemélyedni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.