2012. március 30., péntek

Csütörtök - Lazulás

Kis súlyos nyomás nap volt, teljesen jól esett, felfrissültem tőle. Ez általában így szokott menni: hétfő-kedd-szerda brutál nehéz (legalábbis nekem) szokott lenni, majd jön a feltöltődés a többi napon kis súlyokkal. Ez számomra bevált, erősödés látszik minden téren :)

Úgy tűnik be kell majd vetnem a "vésztervet" (amit arra az esetre találtam ki az új tervem elkészítésénél, ha már tényleg semmi időm nem lenne semmire) a jövőhétre, mert sok elfoglaltságom lesz viszont mozogni csak kellene valamit. Ezzel a vésztervel még a célok is megtarthatók és a minőség is megmaradna.

A címben szereplő lazulás csak a könnyített edzést érinti, a napom továbbra is zsúfolt volt. Hazaértem munkából, majd egy kis családi élet, ezután egy kis torna (26 perc), majd egy személyi edzés következett. Ezután rohanás a kezdő csoportba. Késő este estem haza, de ezt már megszoktam. Majd hétvégén pihenek.

Délután:
- Primal Charge (4 perc)

- Dupla C+MP (16-16) 4*5
- Goblet (16) 2*15
- Clean (24) 5*5-5

- Primal Charge (4 perc)

Ez összesen 26 perc volt

Este a kezdő csoport alatt egy kis "örömedzés" (csak amihez kedvem volt és semmi erőlködés):
- IM
- Pistol 1-1,2-2,2-2
- Támasz nélküli kézállásból nyomás 1-1,1-1,2-2
- Falnál le-fel sétálós híd 2*4
- Húzódzkodás 3*5
- V-lábemelés 3*5
- Ugrálókötelezés
- Primal Charge

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.