2012. március 22., csütörtök

Szerda - Dupla Szakítás

Dupla Szakítás nagy súllyal, ezen volt a hangsúly ma. Egy kicsit jobban megviselt, mint gondoltam. Persze volt némi guggolás és nyomás is. Összesen 35 perc volt ez a móka, amibe belefért a végén egy hosszabb nyújtás is (de ez most kellett)

Lehet hogy túllőtem magam ezzel a 6 napos tervvel, lehet hogy 3 naposra kell igazítanom (még ennyi időm sincs, amit eredetileg beterveztem a 6 napra). A fő gyakorlatok megmaradnának, és a Kezdő edzés alatt meg gyakorolnám amit még fontosnak tartok, de a céljaimhoz nem feltétlenűl szükségesek (az mindig nagy dilemma számomra, hogy ha van valamilyen célom, és annak eléréséhez ugyebár megvanak a leghasznosabb gyakorlatok, akkor mi lesz a többivel. Nem engedhetem meg magamnak hogy romoljon egy-két gyakorlat minősége, hiszen nagy csoport elött (kezdő csoport) kell néha bemutatnom őket, szóval azokat is gyakorolnom kell)

De még agyalok egy kicsit ezen a terv átállításon (a kérdés hogy módosítsam-e vagy sem). Eredetileg, amikor készítettem a tervet, akkor megvolt erre az eshetőségre is (mármint hogy csak 3 napom lesz edzeni) a megfelelő változat (amolyan totál Minimum...egy vészterv...mert hát minden eshetőségre fel kell készülni). Nem sokban különbözik az eredetitől és a célok is maradnának. De mint írtam, várok egy kicsit, maradok a 6 napos verziónál és ha nagyon kell, akkor jöhet a vészterv.

Este:
- SMR
- IC
- pumpáló nyújtás, tactical frog, armbar (20), falnál le-fel sétálós híd 2*2

- Egykezes fekvőtámasz 2*2-2
- Goblet guggolás (24) 2*5
- Dupla Szakítás (24-24), 3*(2,4,6)

- Nyújtás

3 megjegyzés:

  1. Szia Zoli,

    ez nekem is állandó dilemmám. Ezért szeretem, ha valaki nem csak a gyakorlatai lelketlen felsorolását közli, hanem reflektál is rájuk. Ilyenkor gyakran kimondják a problémáimat, amin egy más szemszögből elgondolkodhatok. Szóval köszönöm. :)

    Én e probléma miatt vezettem be a beépített változókat. Reggeli tornáimon kis súllyal gyakorlok random gyakorlatokat kedv és energiatöbblet szerint (ezek úgyis nagyon rövidek, kb. negyed óra). Majd meglátom, működik-e. Van aki fix heti egy gyakorlónapot iktat be erre a célra, örömedzést random gyakorlatokkal. Nem tudom, ez mennyire működik, mert még nem próbáltam.

    Üdv,

    - Zsolti

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsolti,

    Én is gondolkodom ezen a heti egy örömedzésen, de úgy érzem az kevés lenne még a minőség fentartásához (bár éppen ma olvastam az Easy Strength-ben erről egy részt, ami elgondolkodtatott hogy nem kellene ez miatt aggódnom)
    Az elöbb említett könyvből sokat merítek mostanság, ahogy haladok előre vele úgy változik (szerintem javára) a gondolkodásom. Még az is lehet, hogy a végén teljesen megváltozik a terv :)
    A reggeli tornák is jó dolgok, csak sajnos én inkább esti ember vagyok, reggel valahogy semmi sem akaródzik. Pedig szerintem ez az egyik legjobb időpont a gyakorlásra (csak nem nekem :))

    Zoli

    VálaszTörlés
  3. Sajnos ezt még nem sikerült elolvasnom, nem tudtam letölteni. De amikésik, az nem múlik. Engem most Ross Enamite tart hatása alatt, már egy ideje. Never Gymless! :)

    VálaszTörlés

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.