2012. március 15., csütörtök

Szerda

Brutál stresszes napom volt, levezetésére a legjobb eddig bevált fegyveremet használtam: gyakorolgattam egy nagyot.
Program Minimum Minimum lett belőle, egyszerűen nem tudok elszakadni tőle :) Lehet hogy a nagy tervezgetésemnek is az lesz a vége hogy maradok a PMM-nél (csak nagy súllyal végezve) mert ez vált be, ezt szeretem csinálni.

Délután (31 perc):
- SMR
- IC
- pumpáló nyújtás, tactical frog, rocking

- TGU (40) 1-1
- MP + waiters walk (32) 2*1-1....csak kipróbáltam hogy még mindig megy-e
- Goblet (40) 2*3
- Lendítés (40), 10/20 felosztásban, 8/kőr, 13 kőr= 104 db

- Nyújtás

Igaz hogy időben megint hosszabb volt 20 percnél, de úgy gondolom hogy az erőnövelés és a minőség megtartása szempontjából ennyire van szükség, nem akartam összecsapni a dolgot. Még így is jobb mintha 2 naponta másfél órát töltenék edzéssel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.