2012. március 17., szombat

Szombat

Két nap pihenő (most valahogy nem volt kedvem mozogni, a jó levegőn való nagy sétákon kívül nem volt más mozgás) után nekiugrottam egy kis gyakorlásnak.

Sok eszközöm nem volt hozzá, csak a saját testem és egy gumiszalag, de mondanom sem kell: ezekkel is rendesen lefárasztottam magam.

Este:
- IC
- Zhealth neurális bemelegítés (csak azokat, amiket az IC-vel nem tudtam megmozgatni)
- pumpáló nyújtás, tactical frog, dolphin pose, hip flexor stretch

- teljes guggolás 2*10
- kézállásban egyensúlyozás támasz nélkül
- kézállásból nyomás 2*5

- pistol 1-1,2-2,3-3,2-2,1-1
- támasz nélküli kézállásból nyomás: 6*1,2*2...kifejezetten gyakorlás volt
- szumo elemelés (sárga szalag) 3*8

Jövő héttől új programmal indítok, végre megtaláltam a számomra legjobban megfelelőt.

1 megjegyzés:

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.