2012. március 21., szerda

Kedd

Továbbra is sok a munka, este edzésre sem tudtam elmenni miatta. Mozogni viszont mozogtam, mert hát úgy éreztem hogy kell az nekem. Segített is, jobban éreztem magam utána.
Nehéz guggolás nap volt, egy kicsit tovább tartott mint az eredeti terv, de ezt gondoltam is, hiszen lábilag nem vagyok túl jó, több pihenőt kell tartanom mint egyébb gyakorlatoknál. Így 40 perces lett az esti móka.

Este:
- SMR
- Primal Charge (5 perc)

- Dupla C+FS (24-24) 5,5,4,5,4....5 perces pihenőkkel. A pihenőidőben korrekciós gyakorlatok voltak.
- TGU (20) 2*2-2
- Szakítás (20) 5*5-5

Elfáradtam ebben is, a Dupla Clean a guggolás elött megteszi a hatását (és persze nyomás elött is)

Szerdán Dupla Szakítás lesz nagy súllyal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.