2012. március 8., csütörtök

Kedd délután

Igaz hogy már csütörtök van, de csak most van időm jegyzetelni. Mondjuk sok mindent nem is csináltam tegnap és ma (eddig), nem volt rá időm, ezért csak a kedd délutánt fogom lejegyezni.

A kezdő csoport alatt gimnasztikáztam egy kicsit. A délutáni és esti móka (no meg persze az előző napok és a sok munka) rendesen kivett belőlem, el is fáradtam rendesen.

Este:
- IM
- Sok-sok Indian Club

- teljes húzódzkodás 2*8
- szűk húzódzkodás kalapács fogással 2*8
- V-lábemelés 2*5
- kézállásból nyomás 2*4
- falnál le-fel sétálós híd 2*3

Akartam még pistolt és egykezes fekvőt is, de nem érdemeltem meg, nem ment volna jól a kivitelezés.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.