2011. július 22., péntek

Csütörtök

Délután
Variációs edzésnap volt, tehát azt edzettem amihez kedvem volt és jól esett. Hát jól is esett, de nagyon kipukkantam a végére.

IM,Z,IC,SMR

Fegyenc:
-kézállásból nyomás: 12,10,8...............100 mp pihenőt tartottam a sorozatok között, de ekkor sem pihentem. Pihentetőnek volt Goblet guggolás a 32-es bellel (10,9,9 darabszámokkal pihenőnként) és a maradék időben vádlizás volt (30 db/pihenő).
Nagyon intenzív volt, de játékos és rövid. Szeretem az ilyet :)

Lendítés (32) 15 mp munka 15 mp pihenő felosztás, 11/kőr, 10 kőr= 110/5 perc

Nyújtás

Az egész nem volt több 34 percnél, kemény volt de jól esett.

Este volt még V-lábemelés 5,7

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hírlevélre való feliratkozás

Amennyiben hasznosnak találod blogomat és szeretnél több információt megtudni a gyors edzésekről, edzéstervezésről illetve szeretnél saját testsúllyal, kettlebellel vagy gumiszalaggal végezhető edzésterveket kapni teljesen INGYEN, akkor iratkozz fel a hírlevelemre a blog bal felső sarkában levő űrlap kitöltésével.

(az email címedet harmadik fél részére nem adom ki)

Olyan infókat fogsz kapni, amik itt a blogon nem jelennek majd meg.